Начална страница | Дом | Други | ИДЕАЛНОТО ТЯЛО НА 25, 35, 45 ДО 60 ГОДИНИ

ИДЕАЛНОТО ТЯЛО НА 25, 35, 45 ДО 60 ГОДИНИ

image

Много жени напълняват с 10-15 кг между 20 и 55 години, от 5 до 10 кг неизбежно се насъбират с възрастта...

Много жени напълняват с 10-15 кг между 20 и 55 години, от 5 до 10 кг неизбежно се насъбират с възрастта. За да сте в прекрасна форма през целия си живот, тряб­ва да знаете за няколко начина за поддържане на форма в определен период.

ОТ 25 ДО 35

Вашата цел

Да заместите мазнините с мускули.

Вашето състояние

В тази възраст вие имате повече мускулна тъкан, откол­кото мастна. Това означава, че обмяната на вещества­та все още е в добро състояние. Вашите действия

* Добавете мускулна маса, за да свалите килограми.

Силовите упражнения способстват за увеличаването на мускулната маса, а също така помагат на организма да изгаря повече калории. С всеки набран килограм муску­ли организмът започва да изгаря дневно 35-45 калории по­вече. При условие че упражненията не отнемат много време. Например жените, отделящи на силовите упраж­нения по 5 минути 3 пъти седмично и по 15 минути на кардиотренажорите, са достигали значителни резултати. След 8 седмици тяхната физическа активност се пови­шава с повече от 20%, а силата на мускулите - повече от 25%.

* Нека движението стане част от вашия живот.

Правете упражнения по 30-45 минути 4 пъти седмично. Ако предпочитате спокойни занятия, например разход­ките, опитайте да се разхождате бързо минимум 1 час на ден. Колкото повече упражнявате, толкова по-актив­на е обмяната на веществата, което е гаранция за бър­зото и дълготрайно изгаряне на калории. Това лесно се проВерява, като контролирате своята температура. Ако известно време след упражненията продължава да ви е горещо, значи организмът все още изгаря калории.

* Не отхвърляйте упражненията, ако сте слаби. Много е лесно да изпаднеш в мързеливо настроение, осо­бено ако ви се струва, че изгаряте всички калории, кои­то поемате заедно с храната, без всякакви усилия. Кога­то кантарът показва едно и също тегло, физическата ви пасивност Води до загубата на мускулна и костна ма­са, което влошава обмяната на веществата! Даже сла­бите имат излишни мазнини, но не в обикновените мес­та - по бедрата или корема, а около вътрешните орга­ни и под кожата.

* Не изпускайте времето за хранене.

Трябва да изработите навик за редовно хранене и да се придържате към определено разписание. Редовното хранене регулира нормалното състояние на обмяната на веществата.

* Консумирайте 2400 калории на ден.

Диетолозите съветват да се придържаме към следва­щата схема: 25-30% калории - за закуска, около 40% - за обяд, 25-30% - за вечеря.

* Не се измъчвайте с диети.

Често, спазвайки диетите, жените свалят не онова тегло, което е трябвало. Те губят костната и мускулна­та маса и вода, а мазнината остава.

* Бременността не е повод за отпускане.
По времето на бременността, фитнесът увеличава шанса на бъдещите майки да си възвърнат момичешкото тегло след раждането.

Продължава утре…

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст