Начална страница | Дом | Психология | В НАВЕЧЕРИЕТО НА СВЕТИ ВАЛЕНТИН – С 12 КРАЧКИ ПО-БЛИЗО ДО ЩАСТИЕТО

В НАВЕЧЕРИЕТО НА СВЕТИ ВАЛЕНТИН – С 12 КРАЧКИ ПО-БЛИЗО ДО ЩАСТИЕТО

image

Щом усетите емоционален спад, доставе­те си порция радост, която ще задоволи фи­зиологичния глад за ендорфини...

Щом усетите емоционален спад, доставе­те си порция радост, която ще задоволи фи­зиологичния глад за ендорфини. Това съвсем не е трудно.

1. По-често правете не това, което очакват от вас, а това, което ви се иска

Както е казал мъдрецът, животът е пре­калено кратък, за да се отказваме от удо­волствията!

2. Заемете се с някаква творческа дейност или открийте своето хоби

Може да пишете стихове, да се увлечете по художествената фотография, да овладее­те техниката на горещия батик или икеба-ната - ефектът е вълшебен. Вдъхновението е съпроводено с осезаем прилив на ендор­фини в главния мозък.

3. Обичайте човека до вас и вътрешните опиати ще станат повече

За да не избледнеят романтичните чувст­ва в дългогодишния брак, не забравяйте да разнообразявате съпружеския си живот. Ново еротично бельо, изненада в леглото или секс на необичайно място ще освежат отношенията с партньора.

4. По-често се любувайте на свои снимки или видеокасети, където изглеждате истински пленителна и щастлива

Нивото на хормоните на щастието зависи невероятно много от отношението ни към себе си.

5. Започнете да ходите на фитнес

Но в залата не мързелувайте - колкото по-голяма е мускулната радост, толкова по-високо ще е нивото на ендорфини в кръвта.

6. Извикайте на помощ чувството за хумор

Доказано е, че дори не е за­дължително да се смеете, дос­татъчно е само да помислите за нещо смешно. Участниците в специален експеримент били разделени на две групи. На ед­ните било обещано, че ще гле­дат комедия, на другите не обяснили нищо. Веднага бил направен анализ на ендорфини-те в кръвта. Нивото на ендор-фините у тези, които били нас­троени за смешното кино било с 27 на сто по-високо от това на останалите.

7. Не се страхувайте да се наслаждавате на удоволствието от храната Аскетизмът в храненето не води до нищо добро. Докато вие гладувате, хитрият органи­зъм пести калориите и продъл­жава да го прави и след края на диетата. Резултатът е, че свалените килограми се нат­рупват отново, при това понякога в утроен обем. А не­достигът на ендорфини, на който се подлагате с огра­ниченията в яденето, ще ви превърне във вяла, унила, апатична и непривлекателна особа.

8. Намерете време за себе си

Обиколка по магазините, посеще­ние в салон за красота, каране на ве­лосипед или плуване - заслужавате всичко, което ви носи удоволствие.

9. Посещавайте музеи, изложби, архитектурни забележителности Приобщаването към шедьоврите на световното изкуство и новите впечат­ления повишават активността на оп­ределена система в главния мозък, правеща емоциите по-ярки и ценни.

10. Колкото е възможно по-често бъдете сред природата

В чистата естествена среда хормо­ните на щастието нахлуват в кръвта като от рог на изобилието. Ненапраз-но след уикенд в планината или по­чивка на море се чувстваме като пре­родени.

11. Мечтайте, молете се, овладейте техниките за автотренинг

Всичко това помага на човек да се отпусне и достигне своето блаженство.

12. Обграждайте се с приятни и успели хора Чуждата радост и веселието са заразителни. Нас­лаждавайте се заедно на живота.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст