Начална страница | Красота | ЕФЕКТИВНИ НАЧИНИ ЗА ТРАЙНО ОТСЛАБВАНЕ

ЕФЕКТИВНИ НАЧИНИ ЗА ТРАЙНО ОТСЛАБВАНЕ

image

Някои видове кардио натоварвания изгарят повече калории от други,…

 което води до по-бързо намаляване на мазнините. Освен това аеробните упражнения подобряват работата на сърцето, както и кръвообращението, което пък ускорява метаболизма и така отслабването е трайно. Изберете си някой от следващите варианти за борба с килограмите, за да сте сигурни, че тя ще е успешна и стопените тлъстинки няма да се върнат.

Спининг

Да карате колело, закотвено на едно място, заедно с група жени, никак не е скучно или елементарно. Всъщност велоергометърът във фитнеса няма нищо общо с колелото за спининг. Двата уреда създават различно натоварване, особено ако към втория прибавите и добър инструктор. Той наистина може да накара всеки от група с 15 човека да изплези език от изтощение само за 30 минути. За същото време изгаряте средно по 334 калории, което никак не е лошо.

Освен това по време на тренировка можете да  увеличите интензитета на колелото си - все едно карате по обратен наклон. Не се колебайте да го направите, защото така ще нарасне и ползата от посещението ви в залата.

Скачане на въже

Това е най-евтиното и забавно упражнение, което можете да правите практически навсякъде. Имате нужда само от малко пространство и много енергия. За  половин час изгаряте 320 калории, което е наистина много.

Лошото е, че скачането на въже е еднообразно и бързо може да ви омръзне.

Когато овладеете напълно движението, организирайте си клас по  скачане с приятелки. Така може би ще бъде забавно  за по-дълго време.

Степ аеробика

Абсолютна класика, станала особено популярна през 80-те години  на миналия век. Упражненията, които включва, са интензивни, често има и танцови стъпки, което  действа тонизиращо на  цялото тяло. Става много забавно, когато добавите и енергичната музика, която одобрява настроението ви. Така неусетно ще се отървете от около 255 калории средно за половин час.

Плуване

Това е един от най-добрите спортове за цялото ви тяло. Не натоварва ставите и е много приятен и полезен за всеки. Добре е да имате предвид, че плуването в топла вода ускорява термогенезата -това е вътрешният процес по изгаряне на мазнините в тялото.

За 30 минути унищожавате 223 калории, а това число расте, ако плувате на място. Освен това честата смяна на стила на плуване също ще ви помогне да изгорите повече излишни килограми, а ефектът от него е извайване на тялото, което не се постига с нито един друг спорт.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст