Начална страница | Красота | ПРЕДИ ПЛУВАНЕ В МОРЕТО – РАЗДВИЖЕТЕ МУСКУЛИТЕ С ПРОСТИ УПРАЖНЕНИЯ

ПРЕДИ ПЛУВАНЕ В МОРЕТО – РАЗДВИЖЕТЕ МУСКУЛИТЕ С ПРОСТИ УПРАЖНЕНИЯ

image

Предлагаме няколко прости упражнения за разгрявка и гъвкавост на мускулите…

Дойде време да се потопим, да поскачаме и поплуваме в морето.  Но преди да се хвърлите във водата, трябва да раздвижите мускулите, които участват при плуването, съветват фитнесспециалисти.

1. На раменния пояс

Изходно положение: на колене с изправен гръб. Плавно се опитайте да хванете пръстите на двете ръце на гърба. Изпълнете упражнението по 8-10 пъти, като сменяте ръцете.

2. На стъпалата

Изходно положение: седнете върху петите си, като се опирате на изнесените отзад ръце. Бавно и плавно вдигнете коленете. Задръжте се на пръсти за 5 сек. Изпълнете упражнението 4-6 пъти.

3. На задната част на тялото

Изходно положение: седнете и се опрете на ръцете отзад. Плавно вдигнете таза от пода. С всяко следващо движение се, опитвайте да повдигнете таза все по-нагоре. Изпълнете упражнението 10 пъти.

4. На бедрата

Изходно положение:  седнете на пода, като единият крак е сгънат под седалището. Като се подпирате на ръцете, плавно се наклонете назад. Задръжте в това положение 1 минута. Не е задължително да лягате на гърба си, важното е да почувствате как се разтягат мускулите на предната част на бедрото. Можете да увеличите натоварването, като сгънете и двата крака под седалището.

5. На корема

Изходно положение:легнете по гръб. Едновременно вдигайте нагоре опънатите ръце и крака. После хванете с ръце глезените и задръжте в това положение няколко секунди. Изпълнете упражнението  10-15 пъти.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст