Начална страница | Красота | БЕЗ ЦЕЛУЛИТ НА ПЛАЖА

БЕЗ ЦЕЛУЛИТ НА ПЛАЖА

image

Редовно правете упражнения и пийте много вода…

Седалището е едно от местата, на които бързо се натрупват излишни килограми. Бедрата също са чувствителна зона на женското тяло и повечето дами с ужас крият тези части дори на плажа заради натрупването на щ досадния целулит.

Колкото и да не ви се вярва обаче, борбата с него може да е успешна, и то с немного усилия. Елементарни кратки упражнения могат да помогнат за стягането на проблемните места и премахването на целулита, така че опитайте поне седмица и ще се убедите в ефекта. А ако сте постоянни, скоро ще се покажете по бански без помен от досадните мазни топчета.

1. Направете нещо като стъпало или просто стабилна основа с височина около 40-50 см. Застанете пред импровизираното стъпало, сложете ръцете си на кръста и стъпете заднишком на основата с левия си крак, като пренесете цялата тежест върху него.

Постепенно прехвърлете тежестта си от левия на десния крак, като сгъвате коляното и издавате крака напред. Сменете краката. Направете по 8-10 пъти упражнението с всеки крак, като винаги се стремите движенията ви да са плавни и бавни. Задържайте по 1 секунда върху крака, на който сте прехвърлили тежестта. Опитайте да пружинирате.

2. Облегнете гърба си на стената или на твърда дървена полирана повърхност, например на страничната стена на гардероба. Торсът трябва да е плътно прилепнал към плоскостта, а краката ви да са леко свити в колената, без да позволявате на стъпалата да се плъзгат напред. Започнете да свивате колената си до получаването на прав и остър ъгъл - колкото можете, без да сядате на пода и след като задържите тялото в най-ниското положение около 3-4 секунди, започнете да плъзгате нагоре по стената, доколкото ви позволят краката. И в най-горното положение задръжте, колкото успеете. Направете упражнението 10-15 пъти.

3. Застанете изправени с разтворени крака. Свийте коленете, като се постараете да са извити леко встрани. Упражнението се състои в стремежа ви да свивате колената до възможно най-ниската част на тялото ви, като го достигнете - задръжте 10 секунди. След това бавно се изправете в изходното положение. Колкото по-бавно се движите нагоре и надолу и по-дълго задържате в най-ниската точка на приклякването, толкова по-ефективно е упражнението. Направете го 15 пъти.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст