Начална страница | Красота | ГИМНАСТИКА С ВЪЖЕНЦЕ

ГИМНАСТИКА С ВЪЖЕНЦЕ

image

Гимнастиката с еластично въженце има двоен ефект: добре действа на мускулите и стяга проблемните зони...

Предлагаме ви комплекс, в който са включени и упражненията разтягане. Повтарят се 12 пъти.

Ръце и гърди

1. Застанете в опорен стоеж. Вдигнете ръцете на височината на гърдите и хванете въженцето. Опънете го, като свивате лявата ръка към гърба и изпъвате дясната напред. После сменете ръцете.

Гръб

2. Отново същият стоеж със стегнат ханш. Навийте краищата на въженцето в двете ръце. Сложете ги зад тила. Вдишайте, като силно опъвате встрани. При издишване свийте лактите напред.

Крака

3. Седнете със свити колене и преметнете въженцето под стъпалата. Хванете краищата с две ръце. Вдишайте и изпънете краката. При издишване върнете в изходно положение.

Разтягане

4. Застанете на крачка от стена, дърво, скала. Опрете се със свити лакти на височината на гърдите и с насочени навътре пръсти. Бавно свивайте и изправяйте лакти сякаш правите лицеви опори.

5. Застанете с леко свити колене. Из-несете ръцете напред на височината на гърдите. Стегнете корема. Хванете дланите и силно опъвайте напред, като извивате плешките колкото може повече. Задръжте за около 20 сек.

6. Същият стоеж. Ръцете с хванати длани са зад гърба. Опъвайте силно надолу. Задръжте за около 20 сек.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст