Начална страница | Красота | ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА, АКО ХАРЕСВАТЕ ДЖЕНИФЪР ЛОПЕС

ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА, АКО ХАРЕСВАТЕ ДЖЕНИФЪР ЛОПЕС

image

30-минутна разходка в по-бързо темпо, за да сте в добра форма...

Дженифьр Лопес е известна със знойните си извивки и закръгления ханш. Латинодивата обаче винаги е била с плоско коремче.Звездата споделя, че днес й е по-трудно да запази тази форма. За целта внимава с какво се храни, пие много вода и поне три пъти седмично кара колело в парка и прави коремни преси.

Между храненията - купичка топла овесена каша, посипана с една чаша боровинки и две супени лъжици бадеми + \ji\u боровинков шейк, който се при¬готвя, като разбиете в шейкьр чаша обезмаслено мляко заедно с чаша замра¬зени неподсладени боровинки, след което добавяте една супена лъжица органично ленено масло.

ТОП СЪВЕТИ:

Пийте много вода - когато получите достатъчно количество, цялото ви тяло функционира нормално, предпазвате се от преумора и задържане на течности.

Ще избегнете подуването, ако след хранене пиете чай от мента или копър. И двете растения помагат за успокояването на храносмилателната система, а чаят от джинджифил улеснява храносмилането.

Приемайте здравословни мазнини на всяко основно хранене и между храненията. Създателите на диетата твърдят, че ако приемате нарязано авокадо и зехтин, ще усвоявате до десет пъти по-добре противостареещите антиоксиданти.

Диетата трябва да продължи повече време и да се спазва разумно. Ако пропуснете едно хранене, ще загубите мускулна маса и вода, а не мазнини. Това ще накара организмът ви да си добави сам хранителните вещества по-късно.

Хранете се на всеки 4 часа.

Намерете някого, който да ви подкрепя. 70% от хората, които са сва лили килограми и са ги запазили, казват, че са били заобиколени от хора, които са ги насърчавали. Затова е добре да на-мерите приятели или онлайн подкрепа.

Справете се със стреса! Когато сте под стрес, организмът ви произвежда хормона кортизол, който се натрупва по талията като мазнина. Когато се научите да контролирате стреса в живота си, ще се справите с намаляването на мазнините в областта на корема.

УПРАЖНЕНИЯ:

Програмата предлага упражнения, част от които са за укрепване на сърцето и за устойчивостта на цялото тяло. Правилната комбинация от упражнения и здравословно хранене ще ви помогне по-бързо да се отървете от излишните мазнини.

Има и още добри новини и те са, че не е нужно да се изтезавате с коремни преси. Тренировките се състоят в това да ходите вместо да ползвате автобус. Препоръчваме ви да ходите в продължение на 30 минути, като 3 минути правите разгряваща разходка, 25 минути се движите с по-бързо темпо и накрая за две минути преминавате в по-спокоен ход. След това може да подобрите метаболизма си, като направите четири комбинирани движения (напади напред, клякания, напади встрани, лицеви опори), за да заздравите ръцете и краката си и да натрупате мускулна маса, която подпомага правилната обмяна на веществата.

 

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст