Начална страница | Красота | ГИМНАСТИКА СТЯГА БРИЧОВЕТЕ

ГИМНАСТИКА СТЯГА БРИЧОВЕТЕ

image

С различните варианти на едно и също упражнение ще стегнете страничната част на бедрата бързо и лесно…

В класацията на най-проблемните части от женското тяло на ед­но от първите места без­спорно е ханшът. Появата на бричове в тази област може да развали ефекта и от най-стройната фигура. Неприятната извивка се дължи най-вече на отпу­скане на седалищната му­скулатура. Бедрата също трябва да са стегнати и без излишни мазнини. Предлагаме   ви   едно упражнение с няколко варианта на изпълнение, ' което атакува точно тези проблемни зони от тялото. Ако го включите в силовата си тре­нировка и го из­пълнявате    редовно, няма да допуснете появата на бричове.

Изходна позиция (сн.1):

Застанете на колене със съ­брани крака и се подпрете на опънатите си ръце. Стег­нете кръста и не променяй­те положението му по вре­ме на цялото изпълнение. Приберете корема и не се изгърбвайте. Не допускай­те напрежение във врата.

Вариант 1 (сн.2):

От из­ходно положение повдигнете десния крак нагоре, без да разгъвате коляното. Целта ви е бедрото да за­стане успоредно на пода. Не усуквайте кръста. Вър­нете в изходно положение. Изпълнете по 2 серии от по 8-15 повторения с всеки крак.

Вариант 2 (сн.З):

Повдигнете десния крак по същия начин като в предишния ва­риант на упражнението, но в крайната фаза го разгъ­нете в коляното. Пръстите са в контра шпиц. Дръжте корема стегнати не се усук­вайте странично. От. това положение пружинирайте с крака с малка амплитуда. Направете 10-12 повторе­ния и изпълнете същото с другия крак.

От същото изходно по­ложение можете да повди­гате сгънатия в коляното крак и назад. Или да го раз­гъвате като във вариант 2. Така ще натоварите и тазо­вите мускули.

 

 

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст