Начална страница | Красота | ДИЕТА - ЯБЪЛКИТЕ СА „ПРОТИВ” КИЛОГРАМИТЕ И „ЗА” ИМУНИТЕТА

ДИЕТА - ЯБЪЛКИТЕ СА „ПРОТИВ” КИЛОГРАМИТЕ И „ЗА” ИМУНИТЕТА

image

За 5 дни ще стопите 3 кг…

Древна поговорка гласи, че всяка изядена ябълка ни дарява с ден здраве.

Тези вкусни плодове са истинска съкро­вищница на полезни веще­ства. Пектинът в тях е антиоксидант, който ни по­мага да повишим имуните­та си, регулира нивото на лошия холестерин. В тях се съдържат и витамините В6, С и Е, полезните еле­менти селен, манган и цинк. Освен благодат за здравето, ябълките са и чу­десно средство и за кориги­ране на теглото. Плодови­те киселини подпомагат изгарянето на мазнините, а богатото съдържание на растителни фибри активи­зира храносмилателната система.

Закуска: филийка пълнозърнест хляб с 1/2 ч.л. масло и 20 г краве сирене (30% масленост).

10 часа: 1 киви.

16 часа: 1 ч.ч. нискомаслено натурално кисело мляко.

1-и ден

Обяд: Изпечете на скара 1 стек от те­лешко месо, подпра­вен с черен пипер, сол и лимонов сок. Гарнирайте го с 150 г зелен боб и 1 наря­зана на едро ябълка, заду­шени в зеленчуков бульон и подправен със соев сос и чесън. Поръсете цялата порция с босилек.

Вечеря: Направете си са­лата от 200 г почистени и нарязани ябълки, няколко листа маруля, 2 с.л. кротончета и 100 г сирене (най-до­бре соево). Подправете я с дресинг от 1 ч.л. зехтин, 1 ч.л. ябълков оцет и щипка сушен копър.

2-и ден

Обяд: Задушете под фо­лио 125 г пилешко филе, върху което сте подредили 1 ябълка, нарязана на шай­би. Подправете с лимонов сок, черен пипер и кориандър. Прибавете и порция прясна салата с краставици, подправена с копър, ябъл­ков оцет и малко зехтин.

Вечеря: Нарежете на кубчета 1 голяма кисела ябълка и я мариновайте с лимонов сок. Прибавете 100 г леко сварен карфиол. Смесете 2 с.л. извара и 2 с.л. кисело мляко, подправете с магданоз и залейте с получения сос салатата.

3-и ден

Обяд: Задушете в 1 с.л. олио 1 глава лук. Долейте вода и прибавете нарязани на кубчета 100 г картофи и 200 г моркови. Под­правете с черен пи­пер, сол и копър. Сва­рете и пасирайте. На­края прибавете към готовата супа 1 наряза­на на кубчета ябълка.

Вечеря: Направете си салата от 1 малко авока­до, 1 ябълка и няколко листа маруля. Подправете я с ябълков оцет, черен пи­пер, сол и магданоз.

4-и ден

Обяд: Задушете в зехтин 100 г филе от херинга, ня­колко резенчета лимон и 1 с.л. нарязан лук. Гарнирай­те я с 1 нарязана на кубчета малка ябълка и 1 настърган морков, подправени с ябълков оцет, зехтин и копър.

Вечеря: Нарежете на тънки резенчета 1 голяма ябълка и 1 чушка. Марино­вайте ги с ябълков оцет, зехтин и магданоз. Поръсе­те салатата с 1 с.л. белени слънчогледови семки и 1 настъргано варено яйце.

5-и ден

Обяд: Сварете 1 картоф и 1 ябълка. Пасирайте ги и прибавете 1 с.л. сметана. Подправете със сол, черен пипер и малко горчица. Из­пържете си от получената смес палачинка.

Вечеря: Нарежете на кубчета 100 г пуешка шун­ка, 1 малка глава червен салатен лук и 1 ябълка. За­лейте ги със сос от 1 с.л. нискомаслена майонеза, 1 с.л. кисело мляко, магда­ноз и черен пипер.

 

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст