Начална страница | Красота | ДА ОТСЛАБНЕМ УМНО

ДА ОТСЛАБНЕМ УМНО

image

Красивата фигура и доброто здраве са плодена голям труд, който включва самоорганизация и самоконтрол…

Предла­гаме ви някои правила, които ще подобрят външния ви вид и ще укрепят здравето ви. Но първо трябва да си устроите нов режим на хранене и да увеличите физическата активност.

Да започнем от сутринта

Вместо да тръгне­те към банята, е по-добре в леглото да направите ня­колко прости упражнения:

Изтягайте се като струна, максимално напря­гайте всички мускули на тялото си, след това, като започнете от стъпалата, отпуснете всяка група мус­кули (отделяйте внимание и на лицевите мускули).

Направете това 2-3 пъти.

Когато стане­те от легло­то, до­бре се протегнете, направете няколко наклона, няколко кръга с тялото. Това е напълно достатъчно.

Сега вече можете да отидете до банята и да вземете душ. Но не контра­стен или леден, той трябва да ви доставя удоволствие.

Старайте се да се изолирате психологически от негативното въздейст­вие на околната среда и многобройните дразнещи фактори. Още от сутринта се настройте положително.

Ако на работа само седите, на всеки час ставайте и правете 5-минут-на гимнастика.

От време на време въртете стъпалата (никой няма да забележи)

Ако имате възможност, ходете пеш -поне 15 минути на ден.

Преди сън вземе­те комфортен душ и легне­те да спите. Необходимото време за сън - 7-10 часа.

Подробно за храненето

Предлагаме ви балан­сирано хранене, което от­чита особеностите на чо­вешкия организъм и съвме­стимостта на някои храни­телни продукти.

Когато съставяте дневното си меню, имайте предвид:

Месото се преработва 10 часа, затова не се препоръчва преди сън. В противен случай стомахът ви няма да почива, а цяла нощ ще работи, при това от всичко изядено организмът ви ще усвои само 3%, всич­ко останало е напразно. Десет пъти мислете, преди да изядете парче колбас преди сън.

Организмът има нужда от хранителни веще­ства в съответствие с раз­хода на енергия. Затова никога не преяждайте. Опитайте се да прекрати­те навика си постоянно да дъвчете любимите си кроасани през деня, които не ви дават никакви ценни веще­ства. Спокойно можете да минете и без тях.

Разделете дневна­та храна не на три, а на пет-шест приема.

Не яжте месо на закуска, по-добре е да бъде зеленчуково ястие. Следващото ядене например да бъде след четири часа, ко­гато организмът вече е из­разходвал голяма част от енергията си. Сега можете да хапнете месно ястие.

Следващият прием да бъде след три часа - мал­ко извара или зеленчукова салата, мляко...

И последното хра­нене да бъде след три часа - плодове или зеленчуци, може и кисело млечни про­дукти.

Естествено, има случаи, когато се налага да се вечеря в 10-11 часа. Тога­ва намерете сили да хапне­те извара, ръжен хляб, мля­ко или ябълка.

Съвместимост на продуктите

Белтъчините и мазнините са съвместими.

Мазнини и въгле­хидрати са съвместими.

Белтъчини и въгле­хидрати са несъвместими.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст