Начална страница | Красота | ПРОЛЕТНО ПОЧИСТВАНЕ ЗА КРАСОТА

ПРОЛЕТНО ПОЧИСТВАНЕ ЗА КРАСОТА

image

Предлагаме ви ударна диета, с която ще се отървете бързо от целулита…

Борбата срещу целулита задължително минава и през масата. Просто защото излишните килограми водят неизбежно до натрупване на целулит. Всички негови признаци - портокалова кожа, подуване, загуба на еластичността на кожата, са резултат от затрудненото циркулиране на кръвта. То се дължи както на ненормалното увеличаване на мастни клетки, така и на отслабващия тонус на кръвоносните съдове. Именно затова във вашето хранене трябва да бъдат включени продукти, които да поддържат тонуса им.

Храните, които са особено ценни за антицелулитната стратегия, са ориз, леща, бакла, грах, соя, месо, яйца, риба

Съветваме ви да ги редувате през ден.

За да постигнете възможно най-добър ефект, важно е и да съчетавате правилно протеините от животински произход с останалите храни.

Ето верните комбинации:

Млечни продукти и зърнени храни 

Картофи и млечни продукти 

Месо и пшеница 

Бобови растения и риба;

Хляб и риба

Вижте сега как да прилагате препоръките В двете антицелулитни диети - ударна и поддържаща. Уникалното в тях е Включването на билко­ви отвари, които стимулират обмяната на веществата, разграждането на мазнините и подобряват кръвообращението. Дозата еднократно е 250 г. Без подслаждане!

УДАРНА ДИЕТА

За да постигнете добри резултати, трябва да я спазвате три седми­ци. След първата седмица внесете разнообразие, като поддържате непроменено съотношението между плодове, зеленчуци, захари, про­теини и мазнини.

Например: след първата седмица може да заместите зеления фасул с леща, месото с риба, ябълките с круши и т.н.

Понеделник

Закуска: Чаша обезмаслено мляко и 2 бисквити

Малка закуска: Сок от боровинки

Обяд: 50 г къси макарони с доматен сос и 1 ч.л. настърган пармезан. Отвара от бял равнец

Следобедна закуска: Ябълка

Вечеря: 2 твърдо сварени яйца, мешана салата, ръжено хлебче Отвара от бял равнец

Вторник

Закуска: Кафе от ръж, чаша нискомаслено кисело мляко

Малка закуска: Банан

Обяд: Варена леща и филе от треска. Отвара от глог

Следобедна закуска: Круша

Вечеря: 50 г варен ориз с 1 с.л. зехтин, 50 г прясна извара. Отвара от глог

Сряда

Закуска: Чаша нискомаслено мляко,2 бисквити

Малка закуска Шепа боровинки

Обяд: 60 г спагети с доматен сос, варена тиквичка. Отвара от кестен

Следобедна закуска Чаша кисело мляко

Вечеря: Телешка пържола, настъргани моркови, ръжено хлебче. Отвара от кестен

Четвъртък

Закуска: Обезмаслено кисело мляко с 1 с.л. обесени ядки

Малка закуска Нектар от ябълки

Обяд: 60 г варен ориз, подправен със зехтин и лъжичка пармезан Отвара от глухарче

Следобедна закуска Портокалов сок

Вечеря: Печено пилешко бутче, филия диетичен хляб Отвара от глухарче

Петък

Закуска: Кафе от ръж, 2 бисквити

Малка закуска: Половин ананас

Обяд: 50 г спагети с 2 с.л. зехтин и 1 ч.л. пармезан, салата от маруля със сок от лимон. Отвара от липа

Следобедна закуска: Ябълка

Вечеря: Риба камбала на скара, пшеничен зародиш, ръжено хлебче, чаша нискомаслено кисело мляко. Отвара от липа

Събота

Закуска: Чаша обезмаслено мляко с 1 с л овесени ядки

Малка закуска: Сок от боровинки

Обяд: Котлет от говеждо месо, варен спанак, печена ябълка Отвара от бреза

Следобедна закуска: Портокалов сок

Вечеря: Порция пица с домати (без моцарела или кашкавал), 2 мандарини. Отвара от бреза

Неделя

Закуска: Чаша кафе от ръж, 3 бисквити

Малка закуска: Сок от боровинки

Обяд: Порция калмари 8 сос с грах, ръжено хлебче Отвара от изсушени дръжки от череши

Следобедна закуска: Портокалов сок

Вечеря: 70 г шунка, 30 г прясно сирене, две солени бисквити, чаша нискомаслено кисело мляко. Отвара от изсушени дръжки от череши

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст