Начална страница | Красота | УПРАЖНЕНИЯ ЗА ГЛАДКО ЛИЦЕ

УПРАЖНЕНИЯ ЗА ГЛАДКО ЛИЦЕ

image

Сутрин лицето има нужда от подходяща гимнастика…

Предлага­ме ви 6 лесни и ефективни упраж­нения, които премахват напреже­нието от него за нула време.

1. Седнете удобно на стол. Зат­ворете очи и поемете дълбоко въздух. Докато издишвате, от­пуснете всичките мускули на ли­цето: иде усетите как клепачите ви натежават, а устните и че­люстта се отпускат... Нещо по­вече, за да се отпусне долната част на лицето, отлепете езика от небцето.

2. Допрете показалеца и сред­ния пръст на двете си ръце върху слепоочията и вдишайте и изди­шайте дълбоко. После с пръсти­те разтривайте леко в кръг в по­сока, обратна на часовниковата стрелка. Изпълнете 3 пъти. Мно­го бързо ще усетите едно затоп­ляне и лекота от слепоочията към челото, което ще ви зареди със сили.

3. Сложете показалци във вът­решния ъгъл на очите. Притис­нете леко за 10 секунди. Това притискане раздвижва циркула­цията на лимфите, която е зам­ряла, докато сте били в легло­то. За да получите по-голям ефект от това упражнение, пре­ди да започнете да притискате, намокрете пръстите си със сту­дена вода.

4. Повдигнете брадичката, като я издадете малко напред, стисне­те зъбите и се усмихнете широ­ко - за 5 секунди. После отпуснете устните. Изпълнете упражне­нието 10 пъти.

Ако го правите всекидневно, това упражнение трайно ще то­низира шийните ви мускули.

5. Дръжте главата изправена, отворете устата и изплезете езика колкото можете по-напред, като поглеждате с очи нагоре. После затворете устата. Изпъл­нете упражнението 5 пъти без прекъсване. Това упражнение то­низира долната част на лицето и раздвижва всички мускули на бу­зите.

6. Хванете всяка буза с палец и показалец и я притиснете леко, дърпайте нежно настрани, така че кожата да се плъзга между пръстите. Този „камшичен" масаж е за засилване на кръвообращени­ето, което се забавя през нощта.

Всички тези упражнения може да направите за 15 минути. Това е идеално за уикенда. През седмица­та времето ви е по-малко, затова се концентрирайте само върху 2 упражнения (3 минути) и сменяй­те програмата всекидневно.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст