Начална страница | Красота | 4 ЛЕСНИ И ПОЛЕЗНИ УПРАЖНЕНИЯ

4 ЛЕСНИ И ПОЛЕЗНИ УПРАЖНЕНИЯ

image

1. Специално за дупето…

Легнете по гръб и изправете вертикално нагоре еди­ния крак. Прехвърлете върху стъпалото кърпа и я хванете с двете ръце. Движете крака нагоре и надолу, като опъвате кър­пата и вдигате раменния пояс от земята. След 10 упражнения сменете краката. Коремните мускули и седалищно-бедрените се стягат отлично.

2. За корема. Легнете върху кърпа­та, хванете я над главата с двете ръце, свийте краката в коленете и повдигнете тила с кърпата. Прибирайте краката към гърдите и ги отпускайте с едновре­менно вдишване и издишване. Направете упражнението 25 пъти.

3. За бедрата. Седнете на края на дивана (стол, легло) и наденете ластик около бед­рата. Краката са разтворени на ширината на седалището, гърбът е изправен, коремът прибран, ръцете - с длани върху бедрата. Разтваряйте краката встрани - колкото мо­жете, като опъвате ластика. Изпълнете 20 пъти. Това упражнение стимулира външ­ните и вътрешните мускули на бедрата.

4. За ръцете. Седнете на края на канапе­то (леглото, стола) с изправен гръб и приб­ран корем. Настъпете ластика и хванете с ръце краищата му. Обтягайте го бавно на­горе към раменете и го отпускайте в първо­начално положение с едновременно вдиш­ване и издишване. Направете 10 пъти.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст