Начална страница | Красота | ФИТНЕС ПО ДЖАПАНКИ

ФИТНЕС ПО ДЖАПАНКИ

image

Упражнения, които заместват уредите в зала…

Заминавате на почивка и отсега ви е малко криво, че трябва да прекъснете фитнес програмата. Защото няма къде да тренирате -нормално за някое скромно и тихо кътче на юг по морето или ту­ристическо селище в планината. А мускулите искат своето всеки ден, иначе в огледалото започват да се забелязват нови недостатъци. За те­зи, които държат на всяка цена да поддържат форма, предлагаме ня­колко упражнения, с които могат да товарят мускулни групи независимо от липсата на специализирано фитнес оборудване.

Алтернативните упражнения могат да замес­тят истинската тренировка само за къс период от 15-20 дни, докато се налага по някакъв начин да поддържате форма. Почти е невъзможно да напредвате само с тях, ако преди това сте рабо­тили в зала по добре изградена програма. И все пак нещо е по-добре от нищо.

Походна тренировка

За гърди

Лицевите опори с широк хват товарят добре гърдите. Ако сложи­те под ръцете си трупчета (книги или нещо подобно), ще получи­те движение, наподобяващо лежанката. Ако Ви е леко, качете гадже­то или друг на гърба. Препоръката за тежест в жива сила, естест­вено, не важи за дамите. За тях е достатъчно натоварването с те­жестта на собственото тяло.

За гръб

Набиране - ако нямате подръка лост или не можете да го правите, тогава намерете начин как да използвате тежестите си за държа­не с една ръка.

За рамене

Сложете 2-3 бутилки (преценете грамажа според досегашните си тежести в зала) минерална вода в торба и изпълнете серия, като изнасяте встрани, напред и назад. Така ще товарите всички части на този мускул.

За трицепс

Кофички между два стола или пейки ще ви напомпат добре.

За бицепс

Сгъване на предмишницата с торбата с бутилките с една ръка е достатъчно като натоварване. Придърпване с една ръка на тялото към подходящо перило или тръба също може да ви докара добър ре­зултат.

За бедра

Ако не тичате, то най-обикновено клякане ще ви напомпа добре. Може да го правите с гадже на гърба.

За корем

Събиране на краката и тялото едновременно на пейка или коремни преси на земята ще са идеален вариант за вашата преса.

Не ме питайте за серии и повторения, просто работете, докато усетите приятна болка в натоварвания мускул и напълване с кръв.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст