Начална страница | Красота | ЗА ДА СТЕ БОДРИ: 10 МИНУТИ, И ТО В ЛЕГЛОТО

ЗА ДА СТЕ БОДРИ: 10 МИНУТИ, И ТО В ЛЕГЛОТО

image

Дори и най-мързеливите между вас могат да заменят сутрешното излежаване с тези леки…

и забавни упражнения. Гарантираме, че усмивката няма да слезе от лицето ви, защото ще започнете деня в топформа.

1. За стегнати бедра

Легнете по гръб. Стъпалата са на леглото. Ръцете са опънати до тялото. Повдигайте таза, докато бедрата и тялото образуват една линия. Раменете остават допрени до леглото. След това бавно положете таза в изходно положение. Изпъл­нете 15-20 пъти. Починете малко и направете още два комплекта по 10-20 пъти.

2. За гладък корем

Легнете по гръб. Ръцете са опънати до тяло­то. Сгънете десния крак в коляното и го придър­пайте към гърдите. Левия повдигнете на 20 см от леглото и протегнете хубаво напред. Задръж­те няколко минути в това положение. Сменете краката и отново задръжте. Изпълнете 20-30 пъ­ти, като последователно сменяте краката.

3. За гъвкава талия

Легнете на лявата страна. Изпънете краката и подпрете дясната ръка пред гърдите. Лявата ръка протегнете напред и сложете една малка възглавница под главата си, за да ви е по-удобно. Повдигнете горната част на тялото само със силата на коремните мускули, така че да отлепите лявата ръка от леглото и да я повдигнете на 20 см. Задръжте кратко в това

положение. След това я положете на леглото. Изпълнете по 8-12 пъти на всяка страна.

4. Оформя ханша и бедрата

Легнете на лявата страна и подпрете главата с малка възг­лавница. Бавно повдигайте краката настрани, допрени един до друг, само със силата на коремните мускули. След това бавно ги положете на леглото, но не ги отпускайте. Изпълнете 8-12 пъ­ти на всяка страна.

5.Тренира бедрата и дупето

Легнете на лявата страна. Дясната ръка подпрете пред гърди­те. Сгънете краката в коленете, така че да образувате прав ъгъл в коленете и тазобедрените стави. От това положение вдигнете десния крак от тазобедрената става, отлепете го от левия, но така, че да остане успореден на леглото. Задръжте кратко в това положение, след това го положете отново върху другия. Изпълнете 20-25 пъти на всяка страна. Направете два комплекта.

6. Разкършва бюста и раменете

Застанете на четири крака. Дупето изнесете назад към петите. Из­пънете главата по продължение на гръбначния стълб. Раменете свалете надолу към леглото. Задръжте в това положение 30 секунди. След това бавно отпуснете напрежението от тялото. Изпълнете 10 пъти.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст