Начална страница | Красота | НАЙ-ПОЛЕЗНИЯТ „ФИТНЕССАЛОН”

НАЙ-ПОЛЕЗНИЯТ „ФИТНЕССАЛОН”

image

Във водата се горят два пъти повече калории…

Морето е най-ефектният фитнессалон. Морската вода бори болежки, килограми и стрес. Докато сте на почив­ка, имате шанс безплатно да изваете тялото си.

За едно и също време при гимнастика във вода се горят два пъти повече калории в сравнение с аеробика в зала.

Движенията във водата задвижват всички мускулни групи.

Няма прегряване, изпотя­ване и претоварване на ста­вите. Докато тренирате, вода­та масажира цялото тяло и премахва болките в гърба, об­лекчава умората и тежестта в краката.

Водната гимнастика може да се играе от всеки, без зна­чение от години, тегло или ръст.

Морето и басейните са иде­алното място, където може да се оформят стройни бедра и перфектен корем. А когато ля­тото си отиде, водният фит­нес може да се практикува в закрити басейни или дори в домашната вана.

Тренировките в морето или басейна не са уморителни, тъй като теглото на тялото намалява с до 80 на сто. Движенията, ко­ито ви мъчат в залата, са много по-приятни във водата.

Развихрете въображението си или си спом­нете часовете по физическо възпитание.

Повечето тренировки на сухо могат да се правят и във водата. Едно от тях е клякането. Свийте леко колената, все едно сядате на стол, и пос­ле се изправете.

Универсална рецепта как да спортувате и да ви е при­ятно във водата няма. Ако ви е приятно да прескачате вълните - направете го, та­ка все едно правите подско­ци във фитнеса, само че с по-голямо натоварване. Мо­жете и да тичате във вода­та, вместо на бягащата пъ­течка или в парка.

Не излизайте от водата поне половин час

Ако правите аквагимнастика в басейн, отидете на дълбочина до гърдите и започнете да ходите, а пос­ле и да тичате. Първо опитайте на място, а пос­ле и да навъртите разсто­яние. Спортовете във вода са най-различни - аероби­ка, фитнес, спининг, гим­настика...

Трябват ви 40 минути уп­ражнения, за да стегнете тя­лото и да отпуснете психи­ката.

Плувайте, скачайте, тичай­те, клякайте и вдигайте край­ници... Изборът е ваш!

Но не забравяйте, че хло­рът в басейните и солта в мо­рето изсушават кожата. Зато­ва след водната гимнастика намажете тялото си с хидратиращ крем.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст