Начална страница | Красота | ДА ОТСЛАБНЕМ С ГРОЗДЕ ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ

ДА ОТСЛАБНЕМ С ГРОЗДЕ ПРЕЗ СЕПТЕМВРИ

image

Тази диета е уникална поради факта, че докато я спазвате, няма да изпитвате глад…

Ще се подобри функцията на стомашно-чревния тракт, ще се тонизирате и ще свалите за 4 дни 2 килограма.

Първи ден

Закуска: една супе­на лъжица овесени ядки, една чаена лъжич­ка слънчогледови сем­ки, 150 г нискомаслено кисело мляко, половин­ка портокал, 50 г черно грозде, едно листо мен­та (190 калории).

Обяд: Задушете в една супена лъжица олио една малка тиквич­ка и 100 г черно грозде, долейте малко бульон, направете марината от една супена лъжица оцет, малко горчица и залейте. Добавете 50 г пушено филе и посипете със счукани орехи (350 калории)

Вечеря: 120 г наря­зани пилешки гърди запържете в една  чаена лъжичка олио. Нарежете 75 г бяло грозде и един портокал, поръсете с 50 мл лимонов сок и 50 мл вода. Гарнирай­те месото с плодавата са­лата.

Втори ден

Закуска: Смесете 200 г нискомаслено ки­село мляко с една супе­на лъжица лимонов сок, малко настъргана лимонова кора, добавете по 75 г бяло и черно грозде (190 калории).

Обяд: сварете 45 г ориз, добавете 100 г грозде и малко скариди от консерва, посолете и подправете с черен пипер и 1 чл. л. зехтин (350 ка­лории).

Вечеря: Нарежете на кубчета един морков и 100 г картофи, малко лук и глава от целина - наре­жете на ситно. Залейте зеленчуците с чаша бу­льон и задушете. Подпра­вете на вкус и поръсете с малко накълцан магда­ноз. За десерт 50 г черно грозде (260 калории).

Трети ден

Закуска: Разрежете едно малко пълнозърнесто хлебче и го намаже­те с горчица, отгоре сло­жете 50 г кашкавал и 30 г нарязани гроздови зърна (210 калории).

Обяд: задушете една тава лук в малко олио, добавете 150 г зеле и един дафинов лист.Задушавайте още 10 мину­ти, добавете 280 г филе от бяла риба и 50 г чер­но грозде.След още 10 минути свалете от огъ­ня и поръсете с черен пипер (340 калории).

Вечеря: Накиснете във вода 4 г желатин, загрейте 100 мл гроз­дов и 50 мл ябълков сок. Добавете желати­на и оставете за 30 минути в хладилника. Добавете към сока 50 г бяло грозде и охладе­те. Върху втвърденото желе наредете половин ябълка (190 калории).

Четвърти ден

Закуска: намажете филийка хляб „Бонус" със 100 г нискомаслена извара. Отгоре наръсете със ситно нарязан лук. Изяжте и 75 г черно грозде (210 кало­рии)

Обяд: направете пала­чинка от 40 г брашно, 100 мл вода и 1 яйце. Смесете 80 г нискомаслена извара с 1 супена лъжица вода и 50 г нарязани гроздови зърна. Намажете палачин­ката със сместа, завийте я и поръсете с канела (340 калории).

Вечеря: запържете в тефлонов съд 50 г пилеш­ко филе. Бланширайте в подсолена вода 100 г броколи, 100 г моркови и 50 г гъби. Добавете към месо­то, залейте със 100 мл бу­льон и задушавайте 10 ми­нути. Накрая сложете 50 г червено грозде и 25 г теч­на сметана. Гарнирайте с 30 г варен ориз (260 кало­рии).

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст