Начална страница | Красота | ГИМНАСТИКА ЗА ГОСПОЖИЦИ

ГИМНАСТИКА ЗА ГОСПОЖИЦИ

image

На всяка възраст тялото трябва да се тренира и поддържа…

Младите момичета по-лесно и по-леко възвръщат форма. А и те са по-надъхани на тема "слаби" и "отслабване".

1. Укрепете мускулите на ръцете и раменете

От прав стоеж се наведе­те напред със свити колене и ръце, опънати назад. Дланите да сочат нагоре. Отпуснете раменете. С ускорено темпо започнете 10 отвесни движе­ния на ръцете. За да запазите равновесие, изнесете единия крак леко назад и с поглед фиксирайте хоризонта.

2. Стегнете корема

Легнете по гръб, сгънете краката под прав ъгъл. На раз опънете ръцете напред, на два - повдигнете бавно раме­нете и гърба. Задръжте по възможност 5 секунди. Отпу­снете бавно на пода и повторете 20 пъти.

3. Изфинете талията

Застанете "на четири крака" с из­правен гръб и ръце, леко сгънати в лак­тите. Главата да следва линията на гърба. Из­несете левия крак нагоре без напрежение, сгънат в коляно­то. Изпълнете по 5 пъти с всеки крак.

4. Извайте бедрата

Легнете по гръб, поставе­те ръцете покрай тялото. Повдигнете таза, краката са сгънати в коленете. Поста­вете десния глезен върху ля­вото коляно. Задръжте така, отлепени от пода, до 6 секун­ди. Отпуснете и издишайте. Сменете крака. С всеки крак изпълнете по 10 пъти.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст