Начална страница | Красота | ТОПИТЕ ПО 1 КГ НА ДЕН СЪС… САНДВИЧИ

ТОПИТЕ ПО 1 КГ НА ДЕН СЪС… САНДВИЧИ

image

Диетата на Кейт Бланшет…

Тази диета е за заети да­ми, които нямат време да си приготвят специални яс­тия. Калориите за деня са под 1000, което гарантира стопяването на 1 кг на ден. Препоръчва се да се изпи­ва по 1,5 л минерална вода, малко кафе, билкови чайо­ве с подсладител.

ЗАКУСКА. През всички­те дни на диетата (може да я спазвате колкото дни ис­кате) тя е: филийка ръжено хлебче, намазана или с 1/2 ч. лъжичка масло и поръсе­на с магданоз или копър, или с 2 суп. лъжици извара, смесена с малко наситнен праз. А може и с едно яйце, изпържено в тефлонов ти­ган (без мазнина), поръсе­но с магданоз или копър.

ПРЕДОБЕДНА ЗАКУС­КА: 200 мл прясно ниско-маслено мляко (може с ка­фе и подсладител).

СЛЕДОБЕДНА ЗАКУС­КА: филия ръжен или пълнозърнест хляб, намазана с 1/2 ч. лъжичка масло, по­ръсена с настъргана лимо­нова кора или пресни зеле­ни подправки.

ОБЯД И ВЕЧЕРЯ: един от сандвичите предложени по-долу.

1. Класически с шунка.  Намажете две филийки хляб с половин ч. лъжичка масло. Отгоре сложете 50 г шунка, една кисела краста­вичка, нарязана на филий­ки. Според вкуса си може­те да добавите горчица. Ук­расете със стръкчета маг­даноз.

2. С пуешка шунка. Взе­мете хлебче и издълбайте средата му. Напълнете го с 2 листа зелена салата, ня­колко резенчета домат, 70 г тънко нарязана опушена пуешка шунка, тънко резен­че сирене и една ч. лъжич­ка нискокалорична майо­неза.

3. Английски. Вземете малка франзела и я разре­жете по дължина. Сложете между половинките два листа зелена салата, ня­колко резенчета домати, 100 г тънко нарязано пи­лешко филе, един резен (10 г) изпържен в тефлонов ти­ган бекон. Накрая намаже­те с ч. лъжичка ниско кало­рична майонеза.

4. С моцарела. Отреже­те две филийки хляб и ги намажете с една ч. лъжич­ка олио. Наложете няколко резенчета домати, 80 г на­рязана на филийки сирене моцарела, няколко резенчета кромид лук, 2-3 листа босилек. Похлупете с вто­рата филийка и изпечете на грил за 5 минути.

5. С риба. Върху 2 фи­лийки пълнозърнест хляб сложете 2 листа зелена са­лата, 100 г пушена риба по ваш избор и няколко ре­зенчета кромид лук. Може да поръсите отгоре с дреб­но нарязан копър или сит­но нарязан праз лук.

6. С мед и бадеми. Из­пържете в тигана една суп. лъжица бадеми, нарязани на парченца, без мазнина. Прибавете и разбъркайте добре 120 г извара с една ч. лъжичка течен мед. До­бавете внимателно запър­жените парченца бадеми. Намажете с тази смес едно пълнозърнесто хлебче.

7. С филе от риба. Сло­жете върху една филийка ръжено хлебче 1-2 листа зелена салата. Запържете едно разбито яйце в тефло­нов тиган. Изсипете го вър­ху зелените листа и сложе­те отгоре нарязано на пар­ченца рибно филе (избор по желание). Нарежете на дребно стръкчета праз лук и поръсете с него сандви­ча.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст