Начална страница | Красота | СТРОЙНА СЕ КАЛИНА ВИЕ…

СТРОЙНА СЕ КАЛИНА ВИЕ…

image

Ако искате да имате плосък корем, изправена стойка и хубава фигура,…

20 дни правете тези пет упражнения по 10-12 пъти сутрин или вечер. А ако намалите и тлъстите храни и захарта, ще се спасите от така неприятните "зимни натрупвания".

1. Застанете на колене с книга в ръце. Последователно сядайте ту вдясно, ту вляво от ходилата. Упражнението засилва коремните и тазобедрените мускули.

2. Легнете по гръб с ръцезад тила. Минете от легв седеж, като леко свиете краката в коленете. Упражнението стяга коремните мускули.

3. Застанете на колене с ръце на кръста. Наведете се напред, докато с брадичката си докоснете на пода кибритена кутия, цвете или друг предмет. Засилва коремните и тръбните мускули и лекува запек.

4. Легнете по гръб с книга в ръце. Минете със замах от легнало положение в седеж и докоснете с книгата повдигнатите си крака. Така се засилва правият коремен мускул.

Седнете на стол. Повдигнете краката и с тях изпълнявайте движения, наподобяващи каране на велосипед. Стяга мускулите на корема и краката.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст