Начална страница | Красота | УПРАЖНЕНИЯ ЗА СТЕГНАТА ФИГУРА

УПРАЖНЕНИЯ ЗА СТЕГНАТА ФИГУРА

image

Не е нужно да се подлагате на изнурителен фитнес, за да имате стройна фигура…

Ако правите само 4 упражнения на ден, ще си стегнете мускулите. Успехът ще дойде след две седмици.

КРАСИВИ РЪЦЕ И РАМЕНЕ И ПЛОСЪК КОРЕМ- Седнете на пода с кръстосани крака. Изправете гръбначния стълб. Повдигнете лактите на нивото на гърдите и допрете длани. Притиснете ги една в друга и задръжте така около минута.

НЕЖНИ ПРАСЦИ И СЛАБИБЕДРА- Застанете добре изправени. Разтворете праната, но не по-широко от раменете. Пружинирайте 30 пъти, като премествате тежестта от пръстите към петите.

ИЗПРАВЕН ГРЪБ- От прав стоеж стъпете с левия крак здраво на пода, а с десния - на пръсти, като ги изнесете една стъпка назад. Сгънете ръцете в лактите с дланите нагоре и ги поставете зад гърба. Пружинирайте леко нагоре 40 пъти и после сменете опорния крак.

СТЕГНАТ ХАНШ И КРАСИВИ КРАКА- Седнете на пода със сгънат в коляното и поставен пред тялото десен кран. Левият също е сгънат в коляното. Отлепете го от пода, като бедрото остава успоредно на пода. Започнете да пружинирате бавно назад с насочени към тавана пръсти 30 пъти. Повторете с другия крак.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст