Начална страница | Красота | КАК ДА НЕ НАТРУПАМЕ ТЛЪСТИНКИ ОКОЛО ТАЛИЯТА?

КАК ДА НЕ НАТРУПАМЕ ТЛЪСТИНКИ ОКОЛО ТАЛИЯТА?

image

Колкото и закачливо да звучи определението „любовни дръжчици",…

мастните натрупвания в областта на талията не изглеждат никак привлекателно, а освен това увеличават риска от сърдечносъдови заболявания, рак на млечната жлеза и болестта на Алцхаймер според нови медицински изследвания.

Увеличете скоростта, с която изпълнявате упражненията си

Всички видове спорт помагат за опазване на фигурата, но специално за тънка талия упражненията трябва да са по-интензивни, съветват специалисти от Университета във Вирджиния, САЩ. Те проследили три групи жени, които се занимавали със спорт пет пъти седмично, като всяка група изгаряла еднакво количество калории - 400 на тренировка, но изпълнявали упражненията с различна скорост. Тези, които работели най-интензивно, стопили доста коремна мазнина, докато другите, които правели по-спокойни тренировки, не загубили нито грам тлъстини в тази област. Обяснението на учените е, че упражненията с бързо темпо подпомагат отделянето на хормона на растежа, който е доказано, че има свойството да изгаря висцерални (коремни) мазнини.

Приглушете светлината вечер

Увеличението на мазнините в коремната област се свързва с високите нива на хормона на стреса кортизол в организма, който от своя страна се влияе от директното попадане на светлина върху ретината на окото. Затова съветът на специалистите към хората с ябълковидна фигура е да прекарват вечерите си в помещения с приглушена светлина и да не работят пред екраните на лаптопи и други ярко осветени монитори поне час преди лягане. Така ще предотвратят производството на кортизол в края на деня, когато то би трябвало да спадне от настъпването на тъмнината. Този „електрически залез" ще ви помогне и да спите по-добре, допълват учените.

Спете достатъчно

Хората, които спят 5-6 часа на нощ са с 60% по-налети около талията от тези, които си осигуряват 7-8 часа сън. Недостигът на сън влияе на организма, като повишава нивото на хормона на глада - грелин, и намалява нивото на хормона лептин, който потиска апетита. Освен това хората, които са преуморени и недоспали, са склонни да хапват повече и особено захарни изделия, а въглехидратите увеличават определено теглото в областта на корема.

Пийте по малко оцет

Японски учени установили, че хора с наднормено тегло, които приемали по 2 супени лъжици оцет на ден, намалили с 5% повече натрупаните мазнини около талията от тези, които били на същия диетичен хранителен режим, но не пиели от киселата течност. Според обяснението на специалистите оцетната киселина карала черния дроб да започне да топи телесна мазнина. Най-приятният и полезен начин да приемете този кисел еликсир е да сипете две супени лъжици ябълков оцет в чаша топла вода и да я изпиете сутрин преди хранене.

 

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст