Начална страница | Красота | ДОМАШЕН ФИТНЕС ТРЕНИРА МУСКУЛИТЕ НА ЛИЦЕТО

ДОМАШЕН ФИТНЕС ТРЕНИРА МУСКУЛИТЕ НА ЛИЦЕТО

image

Можете да запазите кожата на лицето си млада по-дълго време…

с някои прости упражнения, които трябва да правите по няколко пъти в седмицата. След няколко месеца усилията ви със сигурност ще бъдат възнаградени.

фитнесът на лицето е свързан с укрепването на мускулите в кожата, а не просто с нейното разтягане. Затова мускулите трябва да са ангажирани, докато минавате нежно с пръсти по кожата отгоре. Когато мускулите са тонизирани, кожата на лицето също ще се стегне и бръчките значително ще намалеят.

Ето и едно упражнение за изглаждане на бръчки от типа пачи крак около очите /сн. 1/. Стиснете здраво клепачите. След това прокарайте леко палците от ъглите на очите към слепоочията.

Останалите пръсти са опрени отгоре на главата ви. След това премигнете няколко пъти бързо с очи. Повторете упражнението 50 пъти.

Упражнение за повдигане на брадичката /сн. 2 и 3/.

Седнете с изправен гръб. Поставете върховете на пръстите си точно под долната челюст. Наклонете главата назад, като гледате в тавана. След това повдигнете долната устна върху горната с пръсти. Задръжте така за около 5 секунди.

Отдъхнете за малко. След това завъртете глава настрани, стегнете мускулите на бузите и стиснете очите. През това време нежно и с лек натиск прокарайте върховете на пръстите нагоре от челюстта към външната част на устата, където спирате. Повторете това движение по 5 пъти за всяка челюст.

Упражнения за челото

Легнете по гръб и гледайте в тавана. Отворете очите си възможно по-широко и повдигнете вежди. Задръжте така за около 2 секунди и след това ги отпуснете! Правете упражнението по 10 пъти на ден и скоро ще видите, че линиите по лицето ви ще изчезнат.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст