Начална страница | Красота | МАЛКА ДОМАШНА ГИМНАСТИКА ЗА ВСЕКИ

МАЛКА ДОМАШНА ГИМНАСТИКА ЗА ВСЕКИ

image

В тези зимни дни, когато животът ни става определено заседнал…

и гледаме да не излизаме много от къщи, нека не забравяме движенията и да отделяме по 15 мин дневно за малката домашна гимнастика...

3 упражнения за мускулите на ръцете

1. В изправен стоеж, разтворени крака и леко сгънати колене изнесете напред ръцете и долепете дланите. Разтворете внимателно лактите, без да отлепяте дланите. Изпълнете 10 пъти.

2. Застанете на четири крака, с опънати ръце и длани навътре. Кръстосайте отзад глезените. От тази позиция правете лицеви опори, като пружинирате с раменете и лактите. Опитайте да стигнете до 15.

3. В седнал стоеж, сгънати колене и долепени ходила на пода опрете тялото на ръцете, като дланите са обърнати напред, по протежение на тялото. Сгънете лактите и наведете максимално назад гърдите, задръжте и бавно се върнете в изходната позиция. Повторете 20 пъти. Комбинирайте упражнението с леко повдигане и на таза.

3 упражнения за краката

1. В изправена позиция,разкрачен стоеж, глътнете корема и пружинирайте с колената, като максимално издърпвате назад задните части. Задръжте в полу изправено положение около 20 сек. Повторете упражнението 3 пъти.

2. Седнете на пода с опънати крака и с ръце от двете страни на бедрата. Повдигнете леко! краката, като отделите от пода ходилата и глезените, задръжте 1 мин. Отпуснете- Повторете!

упражнението 5 пъти.

3. В изправено положение сложете ръцете на кръста, издърпайте единия крак назад, а другия с приклякване дайте максимално напред. Пружинирайте в продължение на 1 мин. Повторете 5 пъти.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст