Начална страница | Красота | ПРАВИЛНАТА ПОХОДКА СВАЛЯ КИЛОГРАМИ

ПРАВИЛНАТА ПОХОДКА СВАЛЯ КИЛОГРАМИ

image

Предлагаме ви няколко упражнения…

с помощта на които не само ще придобиете елегантна походка, но и ще оформите подбедриците и бедрата. Изпълнявайки този комплекс, ще стимулирате кръвната циркулация, като така ще борите целулита. Освен това веднага ще изглеждате по-слаба, защото правилната походка крие излишните килограми.

1. Ръце на кръста. Тялото е изправено, коремът е прибран, краката са успоредни. На 1 повдигаме на пръсти, на 2 стъпваме отново на пети. Направете три серии по 10 повторения.

2. Подскоци - колкото можете по-високо. Сгъвайте краката в коленете, когато докосват пода. Изпълнете три серии по 10 повторения е почивки.

3. Подпрете се на стената с едната ръка. Повдигнете единия крак максимално нагоре. След като свикнете с упражнението, опитайте да не се подпирате, за да тренирате равновесието си. Направете 3 серии по 10 пъти за всеки крак.

4. Наведете тялото напред до прав ъгъл между торса и краката.

Поставете ръце на коленете и започнете бавно да повдигате петите в такт една след друга, като постепенно увеличавате честотата на повторенията. Изпълнете 4 серии по 10 пъти.

5. 3а да увеличите натоварването, поставете ръцете си на стола и пружинирайте. За да има

добър ефект, трябва краката и тялото да сключват ъгъл повече от 90 градуса. Направете 3 серии по 10 пъти.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст