Начална страница | Красота | УПРАЖНЕНИЯ ЗА ПЛОСЪК КОРЕМ И ЕЛЕГАНТНА ТАЛИЯ

УПРАЖНЕНИЯ ЗА ПЛОСЪК КОРЕМ И ЕЛЕГАНТНА ТАЛИЯ

image

Поне два месеца са необходими, за да се харесате в бански костюм...

Лятото ви се струва далеч, но за коремните мускули и талията това съвсем не е така. Те се стягат по-трудно от тези на краката и ръцете.

Така че, ако се погледнете в огледа­лото и забележите, че през мързели­вите зимни дни сте пуснали шкембенце, сега е моментът да вземете мерки. Не е достатъчно да свалите килограм или два, за да се харесате след няколко месеца в бански.

Комплексът упражнения, които предлагаме, можете да включите в ежедневната си утринна гимнастика или да го изпълнявате отделно. Предимството е, че не са ви необхо­дими никакви специални уреди и можете да се занимавате в домашни условия.

Най-добре е да започнете да игра­ете пред огледалото, по бикини и сутиен или прилепнало боди. Така ще можете сама да следите дали прави­те движенията правилно.

1. УПРАЖНЕНИЕ ЗА ТАЛИЯТА

Изходно положение: Седнете на едното бедро, като се опрете със съ­щата ръка за опора, а коляното ле­жи на пода. Другото коляно да сочи нагоре, а другата ръка е разперена в страни (Фиг. 1).

От това положение повдигнете таза нагоре, като изпъвате и крака­та, така че да се получи права линия от главата, тялото, таза и краката (Фиг.1а). Напрегнете едновременно торса, таза, бедрата и прасците.

Повторете упражнението 10-12 пъти и се обърнете на другата стра­на.

2. УПРАЖНЕНИЕ ЗА ПЛОСКИТЕ МУСКУЛИ НА КОРЕМА

uprajnenie_za_plosak_korem_i_elegantna_talia_274026425.jpgИзходно положение: Легнете на пода и се подпрете на ръка като сгънете лакътя под прав ъгъл. Другата ръка поставете на тила. Бедра­та са успоредни, като долният е сгъ­нат под прав ъгъл. Торсът, тазът и краката образуват права линия (Фиг. 2).

От това положение извийте тяло­то напред като водещ е лакътят, а целта, към която се стреми­те, е китката на лежаща­та на пода ръка (Фиг. 2а) %

Повторете упражнението 12-15 пъти и се обърнете на  другата страна.

Основната греш­ка, която се допуска и при двете упражнения, е да се отпусне тазът. Следете тялото, таза и краката да образуват права линия.

3. УПРАЖНЕНИЕ ЗА ЦЯЛАТА КОРЕМНА ОБЛАСТ

Изходно положение: Изправен стоеж, краката са кръстосани, с ходила максимално успоредни. Едната ръка е отпусната успоредно на тялото, а другата нагоре (Фиг. 3).

От това положение се наведете максимално настрани, като натис­кате с изправената ръка. Зад­ръжте 15-20 секунди и се върне­те в изходно положение. Про­дължете на другата страна.

Внимавайте за таза. Той тряб­ва да бъде неподвижен. Тялото се накланя от кръста нагоре.

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст