Начална страница | Кухня | ХАПВАМЕ СПОРЕД ТРАДИЦИЯТА

ХАПВАМЕ СПОРЕД ТРАДИЦИЯТА

image

ОГРЕТЕН С ТИКВИЧКИ...

Продукти (за 4 порции): 700 г картофи, 300 г тиквички, 200 мл сметана, 250 мл прясно мляко, 2 скилидки чесън, щипка индийско орехче, сол на вкус, черен пипер на вкус, масло за намазване, 100 г кашкавал

Приготвяне: Почистете и нарежете картофите и тиквичките на тънки филии. Намажете тавата с масло и сложете картофите и тиквичките на пластове. Смесете сметаната с млякото, прибавете сол, черен пипер и индийско орехче, както и пасирания чесън. Разбъркайте добре и залейте картофите. Покрийте тавата с фолио и запечете за 1 час в предварително загрята до 190 градуса фурна. Махнете фолиото, поръсете с настъргания кашкавал и запечете за още 5 минути. Преди да сервирате, охладете леко огретена и го нарежете на порции.

ОРИЗ СЪС ЗЕЛЕНЧУЦИ

Продукти (за 4 порции): 800 г кафяв ориз, 250 грах, 4 стръка зелен лук, наситнен, 1/2 ч.ч. моркови, нарязани на клечки, 1 олио за пържене, 1 с.л. джинджифил, настърган, 2 скилидки чесън, пасирани, 3 с.л. соев сос, 2 ч.л. сусамово олио

Приготвяне: Сварете ориза според указанията на опаковката в подсолена вода (около 20 минути).

Отцедете добре.

Сотирайте в малко загрято олио граха, лука и морковите за 3-4 минути. Добавете джинджифила и чесъна и сотирайте още минута.

Добавете ориза и гответе още 2 минути.

Разбъркайте всичко и добавете соевия сос и сусамово олио.

КУСКУС С БРОКОЛИ И СОЕВО СИРЕНЕ

Продукти (за 5 порции): 1 3/4 ч.ч. вода, 1 ч.ч. кускус, 1 1/2 ч.ч. броколи, 1/2 ч.ч. червен лук, 1/3 ч.ч. моркови, 1/4 ч.ч. стафиди, 1/4 ч.ч. кашу, 2 с.л. ябълков оцет, 1 1/2 с.л. зехтин, 1 с.л. захар, 1 1/2 ч.л. къри на прах, 1 ч.л. джинджифил, настърган, 3/4 ч.л. сол, 200 г нахут от консерва, отцеден, 3/4 ч.ч. соево сирене

Приготвяне: Кипнете 1 3/4 ч.ч. вода да заври и добавете кускуса да се свари, като бъркате от време на време. Оставете, докато се свари (около 15 минути) и оставете 5 минути. Сварете на пара броколите за 3-4 минути. Смесете кускуса, броколите, лука и следващите продукти без сиренето и разбъркайте. Поръсете със сиренето.

ПАСТА С ТИКВИЧКИ И ПЕЧЕНИ БАДЕМИ

Продукти (за 4 порции): 2 ч.ч. чери домати, разполовени, 2 с.л. лук, наситнен, 1 ч.л. мащерка, наситнена, 2 ч.л. лимонов сок, 3/4 ч.л. сол, 1/2 ч.л. черен пипер, 1/4 ч.л. захар, 5 ч.л. зехтин, 600 г паста, 1 1/2 ч.л. чесън, 3 ч.ч. тиквички, 3/4 ч.ч. пилешки бульон, 3 с.л. мента, 1/3 ч.ч. соев кашкавал,  3 с.л. бадеми, нарязани и запечени

Приготвяне: Смесете първите 7 продукта, добавете 4 с.л. зехтин и разбъркайте добре. Сварете пастата според указанията на опаковката в подсолена вода (около 20 минути) и отцедете добре. Загрейте тиган на средно силен огън и добавете 1 с.л. зехтин. Сложете чесъна и сотирайте за 30 секунди. Добавете тиквичките за 3 минути, докато станат хрупкави. Сипете бульона и оставете да заври. Добавете пастата и половината мента и разбъркайте. Отстранете от котлона и добавете сместа с доматите. Разпределете на порции и поръсете с останалата мента, соевия кашкавал и бадемите.

 

Добавете към: del.icio.us | Digg | Svejo.net | Facebook
  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст